Actueel

De meeste vrouwen van 50 vieren hun verjaardag met verve, zien er nog jong uit en voelen zich ook nog jong. Toch is er ook onbehagen, want in onze op jong-zijn georiënteerde samenleving kan een ouder wordende vrouw het idee krijgen onzichtbaar te worden. Tevens bespeurt ze innerlijke veranderingen, zoals verschuivingen in prioriteiten en interesses, gevoelens die nieuw voor haar zijn.

Gedurende 4 avonden maken we kennis met een aantal godinnen/godinnenarchetypen zoals die in de cultuur gestalte hebben gekregen. Vervolgens gaan we ontdekken hoe je deze energie kunt herkennen in jezelf.

Begeleiding: Carien Lalieu en Gusta Sieverink-Boland
Data: maandag 5-19 februari, 5-19 maart 2018
Tijd: 19.30-21.30 uur
Kosten € 50,00

Het Stiltekamerprogramma van stichting ’t Groenewold is een handreiking van korte cursussen op het vlak van bewustwording, (spirituele) ontwikkeling of een leerhuis in religieuze traditie.

Elke jaargang zoeken we naar elementen die deze weg van persoonlijk leren ondersteunen. Sommige elementen in het aanbod treft u al geruime tijd aan. Dit betreft dan groepen van deelnemers waarvoor zulke wegen inmiddels een vast bestanddeel van hun leven vormen. Voor anderen willen we graag een plaats zijn waar met zo’n zoektocht een begin wordt gemaakt en zich langzaam een weg vormt. Daarom treft u in dit programma naast het vertrouwde aanbod ook weer nieuwe cursussen aan.

U kunt de brochure van ons Stiltekamer Programma hier downloaden.

U kunt zich online aanmelden. Klik hier.

Samen eten, elkaar ontmoeten en met elkaar in gesprek gaan aan de keukentafel. Laat u verrassen door de geuren, kleuren en smaken van maaltijden uit diverse landen.

Datum: dinsdag 10 april 2018
Aanvang: 18.00 uur